.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغییر کاربری‌های اراضی در استان مازندران متوقف شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت بسترهای تولید در روستاها گفت: جلوی تغییر کاربری‌های اراضی در استان مازندران اساسی گرفته شود.

به گزارش شمال نیوز،آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان هواشناسی مازندران اظهار داشت: امروزه هواشناسی از سازمان‌های تاثیرگذار بوده و نقش هوا در همه امور از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: موضوع محیط زیست و آب جهانی است و مازندران سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران بوده که در برخی اوقات سهم استان تنها زباله است.

طبرسی با بیان اینکه مازندران دارای بستر کشاورزی است تصریح کرد: دولت باید با اجرای قوانین و مشوق‌های حمایتی و بیمه محصولات از تغییر کاربری جلوگیری کند تا محیط زیست و کشاورزی به سمت ویلاسازی نرود.

وی افزود: امروز متاسفانه زمین‌خواری و دریاخواری پدیده‌های رو به رشد است که قانون باید برای همه اجرا شود و در روستاها دهیاران باید بیاموزند که برای آبادانی روستا و رفع مشکلات انتخاب شدند.

 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی ابتدا باید  محل، شهر، استان و کشور حفظ و قانونمند باشد و با رفع به موقع و درست آسیب‌ها و مشکلات در راستای توسعه گام برداریم.

طبرسی اذعان داشت: ملت ایران ملتی فهیم و هوشیار هستند که اگر متوجه خطر اقلیمی و محیط زیست خود شوند قطعا برای رفع آن با مسئولان تعامل می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در جامعه گفت: اقدامات زیربنایی بسیار ارزشمند بوده و باید نکات اجتماعی مانند مصرف بهینه و حقوق اجتماعی از همان دوران کودکی به فرزندان آموزش دهیم تا نسل‌های بعدی بتوانند از طبیعت بکر و نعمت خدادادی استفاده کنند./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.